Brev:
Rå gulerod
29. oktober 2010
Alder:
21 mdr.
Rå gulerod
Hej Helen,
Jeg synes jeg har hørt, at de små ikke kan fordøje rå gulerod, før de når 3 års alderen – ved du om det passer?
Vores datter spiser tit en fint revet rå gulerod i tiden inden aftensmad, men hvis det er for hårdt for hendes mave vil jeg selvfølgelig ikke give hende det.
Hun spiser ikke mange grøntsager for tiden, men rå revet gulerod og rå optøede ærter spiser hun gerne som føraftensmads-snack.
Astas mor.